2017-02-13

Naujas gyvenimas :)

Dažniausiai mano tinklaraščio tekstukai prasideda žodžiais "na, va, ir vėl praėjo trys metai po paskutinio tekstuko". :) Tebūnie.

Po paskutinio tekstuko naujienos daugmaž tokios: gyvenam kaime su keturiais vaikais, iki mamystės atostogų dirbau fotografe (Foto delnuose), taip pat LKSB.



O rašyt vėl užsimaniau, norėdama pasidalinti kaip keistai keičiasi mano gyvenimas kartu su kūnu. Tokiu būdu noriu atsinaujinti savo motyvaciją ir šiaip gal ką nors padrąsinti pokyčiams. :)

Seniai žinojau, kad turiu antsvorio. Skaitydavau straipsnius, knygas, žiūrėdavau vaizdelius, kaip reikia maitintis, kaip sportuoti ir pan., bet nieko neįsisamonindavau, todėl niekaip negalėjau pritaikyti. Bet atėjo laikas, kai pasikeitė supratimas, ir prasidėjo pokyčiai. :) Aleliuja!

Sesė pakvietė dalyvauti svorio metimo maratone. Sutikau. Nuo š.m. sausio 4 d. numečiau 7 kg, bet aš skaičiuoju nuo gruodžio pradžios, kad būtų apvalus skaičius - numečiau 10 kg. He-he.

Neketinu čia aprašinėti visos sistemos ir visko, ką darau. Tiesiog džiaugiuosi, ir kartais įkelsiu kokią savo pietų nuotrauką. ;) O šiaip nesuprantu, kodėl anksčiau nesupratau tokių paprastų, akivaizdžių dalykų... 

Šiaip, jeigu trumpai: skaičiuoju kalorijas, valgau normalius pusryčius, vakare nevalgau angliavandenių, sportuoju (iš tiesų, per mažai)... Žinau, kad žmonės įvairiai prieina prie tų pačių rezultatų, o aš šitaip. ;)

Pusryčių pavyzdys. Avižinių dribsnių sklindžiai ir daržovės.


Pietūs. Vištienos krūtinėlė, pievagrybiai ir daržovės.


Sėkmės man ir kitiems ;)

3 komentarai:

Tarasas rašė...

Labas po 3 metų. :D
Angliavandeniai vakare yra gėris, ypač kai tas vakaras pasibaigia ties 12-1 nakties.
Anot mano žmonos, geriausias būdas numesti svorio - tai laiku eiti miegoti. :D

banilop rašė...

Išmintinga tavo žmona :D

Zieva rašė...

Man geriausias sportas - ilgas pasivaikščiojimas. Ir smagu, ir sveika, ir gali į kompaniją ką nors pasiimti (pvz., vaikus :). T.p. rekomenduoju jogą ;) Sėkmės!